Boekrecensie: Kokosnoot geneest

0

kokosnoot geneestBij het lezen van het boek ‘kokosnoot geneest’ van Bruce Fife, rol je werkelijk van de ene verbazing in de andere. Een citaat op de achterkant van het boek spreekt boekdelen:

‘…als arts heb ik ontdekt dat de kokosolie zeer bruikbaar is. Het is van grote waarde bij het behandelen van zowel hypertensie, een hoog cholesterolgehalte, een slechte en trage schildklierwerking en vele andere aandoeningen. Ik raad u sterk aan dit boek te gaan lezen.’  – Edna Aricaya-Huevos, arts.

Al lezende komen er zoveel duidelijke en dagelijkse klachten voorbij, waarbij kokosnoot voor een supersnelle genezing heeft gezorgd, dat het bijna ongelooflijk is dat dit zo niet bekend is in Nederland. Gelukkig draagt dit boek hieraan bij.

Kokos werkt ontstekingsremmend, denk daarbij aan blaasontstekingen, maar ook aan reuma, colitis ulcerosa, ziekte van Crohn, voorhoofdsholteontstekingen etc. etc. Het is inzetbaar bij luieruitslag, bij acné, tandproblemen, migraine, spijsverteringsstoornissen, astma, chronisch vermoeidheidssyndroom en vele andere aandoeningen. Het verbetert de kwaliteit van borstvoeding, helpt bij tepelkloven en verbetert de conditie en weerstand van de (aanstaande) moeder na de bevalling en de eerste enerverende maanden daarna.

Vanuit de gedachte eerst zien dan geloven probeer ik het zelf uit. Een ‘verdacht’ plekje smeer ik in met (onbewerkte) kokosolie.  Binnen een week zijn de huidcellen van de bovenste laag er af gegaan en vormt zich een prachtig nieuw stuk huid, zonder littekenvorming en volledig gaaf. Naast de vele tips en aanvullingen geeft de auteur vanuit goede onderbouwing en jarenlange ervaring van de auteur maakt dat dit boek een aanrader is voor iedereen.

Nieuwsgierig? Bestel dit boek eenvoudig en snel in onze webshop »